• وبلاگ : وقايع اتفاقيه!!!
  • يادداشت : انا لله و انا اليه راجعون
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + sjj 
    به شما و آنان که مد نظر شماست، درود. ولي کسي اين را بر ما آشکار نکرد جز حسّ قوي و ذکاوت خدادادي که اين مقامات خود را بدان ملبّس مي پندارند!
    پاسخ

    در اين که آن مقامات گرامي، صاحب چنان ذکاوت خداوندي اند، شکي نيست؛ اما اگر شرح ماوقَع دهيد، بهتر خواهيم دانست که چه روي داده است! آخر نشاني ما را که از خيابان هاي اين شهر مجاز نيافته ايد ديگر!!!بدان اميد که قبله ي عالم سلامت باشند و به همين زودي رخصت ديدار دهند.

    سلام آقاي امير کبير و حاجيه خانم

    از وقايع اتفاقي امروز ما اين که وقتي عکس و نوشته ها را ديديم، احساس اشتراک خانواده کرديم! سپس کمي فکر نموديم و آن گاه کشف حاصل شد!!!

    باشد طلبتان که جناب امير کبير و حاجيه خانم وبلاگ به اين عظمت مي زنند و وقايع بلادي را مي نگارند ولي به هم پياله ها خبر نمي دهند که چه اتفاقي افتاده تا خود کشف نمايند. به هر حال کشف ناگفته ها گرديد! از حضور پنهان چاکران قبله ي عالم در سراي مجاز شگفت زده و مسرور شديم و از انتهاي دل مبارک دعا نموديم که حضرت قبله ي عالم اين صحن و سرايتان به جان پذيرا گردد.

    دست ما بر دامان پر مهرتان؛ آن گاه که گاه حساب و کتاب آيد!

    پاسخ

    قبله ي عالم و شما سرسپردگانشان سلامت باشيد.درود بر دوستان مشترک مجازي و حقيقي اي که اين گاهنامه را هم براي شما دو بزرگوار رو کردند!هرچند قبلا هم يک بار مشرف فرموده بوديد، و ما نيز ندانسته لو داده بوديم!!! اما شما نگرفتيد. پس گله ي آن مقامات عاليه وارد نيست!هماره تحت لواي پر مهر قبله ي عالم، ما را نيز دستگير باشيد.