سفارش تبلیغ
صبا ویژن






















وقایع اتفاقیه!!!

سلام.

بعد از یک وقفه ی طولانی، که دلایلش زیاده و الان فرصتی نیست که بگم؛ سلام!

فقط یه مدت ذهنم درگیر حادثه ی انفجار حسینیه ی سیدالشهدا-علیه السلام- بود و حاشیه های اون و جریاناتی که همه کم و بیش در جریانند و می دونستم که اگه بخوام بنویسم فقط از اونها می نویسم. از شهدای تازه که دوباره حال و هوای شهادت رو تو این دیار زنده کردن. بی تعارف بگم که رابطه ام با شهدای جنگ خیلی رابطه ی تنگاتنگی نبوده و نیست و نمی تونستم خوب درکشون کنم متاسفانه. اما حالا... شهادت این شهیدان تازه... هیچی نگم بهتره. چون این ها رو هم نمی تونم درک کنم. جریاناتشون خیلی عجیب و غریبه. خیلی.

(می بینین؟ نمی تونم از اونها ننویسم!!!)

و علت اصلی بعد، خدمت گزاری ویژه به مردم خوب این دیاره که 10 روزیه توفیقش از صبح تا 7 بعداز ظهر نصیبم شده و خب فرصتم طبیعتاً خیلی کم شده. این خدمت ویژه (نپرسین چیه؟ چون گفتن نگیم!!!! ) متأسفانه موقتیه و نهایتاً آخر هفته ی دیگه تعطیل می شه.

به هر حال الان هم که تصمیم به نوشتن گرفتم از خوشحالی و شادی اعلام تایید خبر بمب گذاری در حسینیه است. دلم می خواد امروز شیرینی پخش کنم. به قول سید رهپویان: خون شهید راه خودش رو باز می کنه.

اما خون این شهدامون (یکی نیست بگه آخه تو چه جوری این شهدا رو  یا در واقع خودت رو به اون شهدا منتسب می کنی؟؟؟ تو کجا و اونها...؟؟؟؟!!!) نه تنها راه خودش رو باز کرد بلکه به استناد حرف های وزیر محترم کشور، از خرابکاری های دیگه ای که معلوم نبود اونها چقدر خسارت بار می بود، جلوگیری کرد. و الان فقط به فکر خانواده های اونها هستم. ما که نه عزیزیمون توی اون جریان بوده و نه خودمون در صحنه و نه حتی عضو کانونیم، این مدت خونین دل شدیم از این حرف و حدیث ها و داغ به دلمون شد. نمی دونم اونها چه کشیدن؟...

اما مبارک باشه. صبوری همه به خصوص سید رهپویان نتیجه داد. مبارک باشه ان شاءالله. اجر صبوری اونها که زینب وار صبر کردند با امام حسین-علیه السلام-. مبارک باشه! (دلم می خواد اینو تکرار کنم!!!)

صوت کامل سخنرانی وزیر کشور درباره ی بمب گذاری در جمع خانواده ی شهدا و جانبازان شیراز


نوشته شده در پنج شنبه 87/2/19ساعت 7:50 صبح توسط بانو نظرات ( ) |


Design By : Pichak