سفارش تبلیغ
صبا ویژن






















وقایع اتفاقیه!!!

سلام دوباره بعد از مدت ها.

مدتی بود که بنده دوباره کمی بد حال بودم و امتحانات و مسافرت و... باعث شد که حداقل دلایلی برای به روز نکردن این جا داشته باشم!!!

از جریاناتی که باعث شد که بنده از 18 واحدی که این ترم مثل بچه مثبت ها  گرفته بودم تنها تونستم 9 واحد رو شرکت کنم و اون هم به معنای واقعی کلمه فقط با درس خوندن شب امتحان، بگذریم که مثنوی و هفتاد من کاغذ می شه!

قبل از شروع عرض کنم که از ترم قبل مسوول آموزش دانشگاهمون که شرح حالش رو در این جا گفتم، به جهت همون فعال بودنشون به واحد مرکز منتقل شدن و متاسفانه دانشگاه ما از وجود ایشون محروم شد. بعد از رفتن ایشون یکی از کارشناسان رشته ها رو به جای ایشون منصوب کردن که اصلن قابل مقایسه با اون بنده خدا نیست از همه لحاظ. به هر حال جو دانشگاه خیلی متفاوت شده. خدا عاقبتمون رو به خیر کنه.

از اون جایی که رشته ی بنده مدیریت بازرگانیه، یکی از درس های جالب و پرطمطراقمون «حسابرسی» هستش. چند روز قبل که برای امتحان همین درس رفته بودم، چون از قبل اعلام شده بود که آزمون درس تستیه، بنده هم دقیقن فقط شب امتحان حدود یک سوم از کل کتاب رو مطالعه کرده بودم و با اطمینان و اعتماد به نفس رفتم سر جلسه. طبق معمول 5 دقیقه مونده به شروع امتحان به دانشگاه رسیدم و باز طبق معمول باید توی سرما پشت در می موندیم تا حضرات سوال ها رو توزیع کنن و بقیه که داخل بودن شروع کنن و بعد ما بیچاره ها داخل شیم! به هر حال حدودن 5 دقیقه از شروع آزمون که گذشت اذن دخول(!!) دادن و بعضی از ما به سرعت و بعضی دیگه با آسودگی تمام وارد شدیم و صندلی مون رو پیدا کردیم و بقیه ی ماجرا.

اما لحظه ای که بنده چشمم به سوالات و برگه ها افتاد جا خوردم. دقیقن 5 صفحه ی « آ 4 » سوال نوشته شده بود. همون لحظه ی اول حدس زدم که احتمالن امتحان تستی-تشریحیه. بعد که مدت زمان 80 دقیقه رو برای پاسخ گویی دیدم و یک برگه ی سفید رو هم علاوه بر پاسخ نامه، مطمئن شدم و توی دلم کلی به روح عُمَر لعنت فرستادم که چرا با این که قرار بر تستی بوده، تستی-تشریحی سوال دادن. بعد از نشستن روی صندلی و کمی زیر و رو کردن برگه ها، متوجه شدم که نخیر، تمام سوالات تستیه اما خب خیلی طولانی. بعد به برگه ی سفید دقت کردم و دیدم روش نوشته «پیش نویس» !! خیلی تعجب کردم چون درس حسابرسی هیچ نوع عدد و رقم و جمع و تفریقی نداره. یک لحظه شک کردم که شاید اون بخش هایی که بنده درست مطالعه نکردم فرمولی داشته؛ اما با نگاه دوباره به سوال ها فهمیدم که حتا هیچ عددی در سوالات وجود نداره. کلی توی دلم به دانشگاه خندیدم که بر اساس اسم درس برگه ی پیش نویس دادن! چند دقیقه ای که گذشت و بنده مشغول جواب دادن به سوالات بودم، کارشناس رشته ی ما تشریف آوردن. لطفن به کلمه ی «کارشناس» خوب دقت کنین و با تشدید تلفظ بفرمایین!! ایستادن توی سالن و با صدای بلند گفتن: برای درس حسابرسی رشته ی مدیریت استفاده از ماشین حساب مجاز نیست!!!!!!!!!!

... و من نمی دونستم که از این حرف ناشیانه ی جناب کارشناس بخندم یا به حال خودمون گریه کنم.

چه خوبه که وقتی حتا مسوولیتی رو که لیاقتشو نداریم، بهمون دادن، دست کم حداقل های اون کار رو یاد بگیریم. حالا تضییع حقوق مردم به کنار، باعث آبروریزی واسه خودمون نشیم!


نوشته شده در یکشنبه 88/11/4ساعت 1:21 عصر توسط بانو نظرات ( ) |


Design By : Pichak