سفارش تبلیغ
صبا ویژن






















وقایع اتفاقیه!!!

سلام.
اول بگم که چون هم من و هم حاج خانم دوست داشتیم بنویسیم؛ این پست دوتاییه!!!
بالاخره طلسم زیارت امسالمون شکسته شد و عازم مشهدالرضا-علیه السلام- شدیم. گرچه تازیانه های سرما(!) بر صورتمون می زد؛ اما گرمای وجود امام-علیه السلام- دلهامون رو بیشتر از هر زمانی گرم می کرد. این که امام-علیه السلام-  این کلاغ های روسیاه رو چرا طلبید، خودم هم نمی دونم. اما چیزی که بیشتر از همه برامون جالب بود این بود که بعد از یک بار وداع، دوباره خواند و برگشتیم و در یک روز باقی مونده احساس کردیم دوباره به زیارت جدیدی داریم می ریم. جریانش طلبتون! شاکریم و دست به دعا که دوباره بخواندمان.
                                                                                                                                                            (امیرکبیر)
             
فاخلع نعلیک... 
سلام.
غیبتمون به چند دلیل طولانی شد: اسباب کشی به عمارت جدید!، وصل نبودن تلفن در اون جا، درگیر بودن به درس و مسائل متفرقه ی زیادی که بعضی وقت ها بیش از حد می شه و بعد هم بهترین و مهم ترین اون ها: مشرف شدن به پای بوسی امام الرئوف-علیه السلام-.
مدتی بود که دلمون بدجوری هوایی شده بود اما وقتی تصمیم گرفتیم و برنامه ی مرخصی هامون هماهنگ شد، بلیط گیر نمیومد. به هرحال خودمون رو به زور در جمع زائراش جا کردیم و عازم شدیم. جای همه خالی. اگر لایق بوده باشیم نایب الزیاره بودیم.
اما این مسافرت خیلی چسبید. چون فقط به نیت زیارت رفته بودیم و جز یک بار خرید تعدادی سوغاتی برای چشم به راهان، فقط حرم می رفتیم و بس. سعادت دیگه ای هم که نصیبمون شد دیدن عزیزانی بود که مدت ها بود در انتظار دیدارشون بودیم و خدا قسمت کرد و در حرم زیارتشون کردیم. به هرحال بحمدلله و المنه سفر خوب و پرباری بود. خدا قسمت همه ی آرزومندانش کنه؛ ان شاءالله.
                                                                                                                    (حاج خانم)

نوشته شده در سه شنبه 86/11/23ساعت 11:0 عصر توسط امیرکبیر نظرات ( ) |


Design By : Pichak