سفارش تبلیغ
صبا ویژن






















وقایع اتفاقیه!!!

من باب خنده!

اوباما!

پزشکان مخصوصت را تغییر بده که بس ناپخته اند!

این را می توان از حرف ها و هذیان های این چند روزه ات دانست.
پیداست که دوباره بیماری مزمن ات که معمولن تو را به تب بالای 40 درجه می کشاند، دوباره عود کرده و اطبای اطرافت یا بی خبرند و یا از معالجه ی آن عاجز.
و البته این را دیگر همه ی دنیا دانسته اند و ما در عجبیم که چگونه اطبای عزیز کاخ سفید این مرض را هنوز علاج ننموده اند.
به تو حق می دهیم که با این مرض مزمن، هر از گاهی در حالت عود، جملاتی شبیه جملات این روزهایت بگویی. بر دیوانه حرجی نیست. ما به همین حساب می نهیم و به یقین دیگران نیز! همه دیگر از جنونت آگاهند و در این میان تنها کاریکاتوریست ها قلم به دست منتظر نطقی از سوی تو هستند تا سوژه ی جدیدشان بشود. بد نیست! لااقل این قشر عزیز به مدد جنون تو و عود بیماری ات، هیچ وقت بدون سوژه نمی مانند.

راستی در ایران، پس از این سخنان تو، که نشان دهنده ی اوج بیماری ات بود؛ به دعوت دوستان وبلاگی، نهضت کمک به تو راه افتاده. همه در پی یافتن و روشن کردن ابعاد مختلف بیماری مزمن تو هستند که به پزشکان کاخ سفید در تشخیص کمک کنند تا دیگر نسخه های تکراری به دست تو ندهند که افاقه نخواهد نمود. اما پیشنهادم این است که برای خود طبیب دیگری اختیار کنی که حداقل یک قلم از داروهایش با گذشته متفاوت باشد! تا دیگر این همه آدم را نگران حال خودت نکنی.

خب دیگر برو بخواب! وقت خوابت رسیده!

***

پی نوشت:

- با این که اصلن فرصت نداشتم اما وقتی در وبلاگ دوست گرامی از نهضت وبلاگی مطلع شدم، تصمیم به نوشتن گرفتم. و البته در حد بضاعتمان و نه در حد عصبانیتمان!

- کاریکاتورهای وبلاگ همان دوست عزیز هم دیدنی ست. از دست ندهید.


نوشته شده در یکشنبه 89/1/22ساعت 9:21 عصر توسط بانو نظرات ( ) |


Design By : Pichak